Cei care au avut probleme cu butonul de Home si si-au dus iPhone-ul la un service neautorizat, s-au trezit ca aparatul este inutilizabil. Le-a aparut eroarea 53, care are legatura cu Touch ID-ul. Acesta este gandit astfel incat sa nu functioneze de la un telefon la altul, iar inlocuirea modulului trebuie facuta dupa reguli stricte.

Apple a confirmat a confirmat existenta mesajului de eroare si a spus ca el apare ca o "masura de securitate", pentru a preveni tranzactii frauduloase.

"Luam securitatea clientilor foarte serior, iar eroarea 53 este rezultatul unor verificari de securitate pentru a ne proteja clientii. iOS verifica daca senzorul Touch ID din iPhone sau iPad se potriveste cu celelalte componente ale dispozitivului", a spus compania intr-o declaratie.

"Daca iOS gaseste o problema, atunci verificarea esueaza, iar Touch ID-ul, inclusiv pentru Apple Pay, este blocata. Aceasta masura de securitate este necesara pentru a-ti proteja dispozitivul si a preveni folosirea unui senzor Touch ID fraudulos"

Daca un client intalneste eroarea 53, il sfatuim sa contacteze Apple Support, a mai spus compania.