Problemele mari pe care utilizatorii le-au semnalat la acest model, după ce l-au primit în teste, au fost suficiente ca Samsung să decidă amânarea lansării atât de așteptate.

Potrivit celor de la Business Insider, decizia Samsung de a pregăti totuși această lansare extrem de riscantă a fost generată tocmai de competiția aprigă pe care compania asiatică a avut-o în ultimii ani cu Apple.

Deseori acuzată că preia proiecte de la Apple și nu este un inovator adevărat, Samsung a sperat ca prin această lansare să schimbe percepția publică și să devină cu adevărat o companie care stabilește trenduri, nu doar le preia din mers.

Presiunea cea mai mare asupra Samsung a venit după ce și Huawei a prezentat propriul său model pliabil, mai notează sursa citată.

Astfel, dacă Huawei are în plan să scoată telefonul pe piață la jumătatea acestui an, Samsung s-a simțit obligat să facă acest lucru mai devreme. Însă totul a fost, deocamdată, un eșec răsunător și costisitor.

Foto: Getty Images